Het is bijna zover! - Reisverslag uit Tuitjenhorn, Nederland van Esther & Ruben Foppen - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Tuitjenhorn, Nederland van Esther & Ruben Foppen - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther & Ruben

23 Oktober 2012 | Nederland, Tuitjenhorn

Eindelijk weer een verslagje van mij!!! Het reizen gaat weer beginnen, maar deze keer ga ik niet alleen een nieuw avontuur beleven, deze keer doe ik het samen met mijn lieve vriendje!!

Ook Ruben zal meewerken met dit blogje, dus ik hoop dat jullie ons gaan volgen en daardoor een beetje met ons mee kunnen genieten van deze prachtige reis, met als hoogtepunt het huwelijk van Matthijs en Yvette!

Morgen maar eens beginnen met inpakken en dan zullen wij vrijdag in alle vroegte door de bruidegom naar Schiphol worden gebracht en kan het avontuur door Mexico, Guatemala en Belize beginnen!

We kijken uit naar jullie reacties!!!

• 23 Oktober 2012 - 21:28

Frank:

Laat mij dan maar de eerste zijn en julie een hele fijne vakantie wensen bij die cokesnuivers.
    Is je ring nu al af of schuif je die gouden er gewoon bij?

Groet frank

• 23 Oktober 2012 - 21:39

Pap & Mam:

Wat leuk ik kijk nu al uit naar jullie verslagen ,maar voor die tijd hebben we elkaar gesproken .
    Jammer dat die frank de eerste is ,maar frank het is je gegund hoor .

• 24 Oktober 2012 - 23:18

Hans:

Hoi Esther en Ruben, lekker om die landen te bezoeken.
    Ik ben er ook geweest en heb genoten.
    Succes en maak er wat moois van.
    Wel veel vrije tijd hebben jullie. Goeie werkgever zeker?
    Goede vakantie vanuit Rome.
    Groet, Hans