Nog 2 weken - Reisverslag uit Tuitjenhorn, Nederland van Esther & Ruben Foppen - WaarBenJij.nu Nog 2 weken - Reisverslag uit Tuitjenhorn, Nederland van Esther & Ruben Foppen - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Esther & Ruben

27 Januari 2010 | Nederland, Tuitjenhorn

Over 2 weken is het zover en zal ik voor het eerst de zogenaamde zandbak op gaan zoeken. Best wel spannend en tot me doordringen doet het nog niet helemaal. Maar ik moet zeggen dat ik er toch best zin in heb. Meeste dingen thuis zijn nu wel geregeld, nu alleen maandag nog op naar de KPU in Soesterberg om mijn kleding en overige spullen op te halen.
Ja, dan komt het wel erg dichtbij.
SPANNEND :-D...

Ik zal proberen om jullie straks een beetje op de hoogte te houden van de belevenissen in het gebied.
Met wat fotootjes erbij voor een betere indruk.
Uiteraard zal ik het ook leuk vinden om van jullie te horen hoe het er in Nederland er aan toe gaat ;-)...

Tot schrijfs!

  • 27 Januari 2010 - 22:01

    Robert:

    Hey superleuk dat je het gaat bijhouden voor de thuisblijvers. Ben erg benieuwd naar je belevenissen en ga je zeker volgen..

    Liefs

    Robert

  • 28 Januari 2010 - 00:00

    Tamara:

    heeeeey vind het zeker spannend en ga ook zeker deze pagina vaak bezoeken xxxx

  • 28 Januari 2010 - 09:25

    Kristel:

    Ik ga je pagina in de gaten houden! X

  • 29 Januari 2010 - 12:50

    Claudia Jolen-Bakker:

    Hey meis,

    Jeetje, da's niet niks he!
    Ik zal je zeker in de gaten houden, af en toe kom ik even langs, en als er hier nieuws is laat ik het je weten.

    Ben voorzichtig he....JA MAM!!! :-)

    Tot mails.

    Liefs Claud

  • 30 Januari 2010 - 18:55

    Bas:

    Hej Esther,

    Spannend dat je daar heen gaat, ik ga het proberen regelmatig te lezen :-)
    Succes!

    Gr

    Bas

  • 31 Januari 2010 - 16:43

    Sandra:

    He Es,

    Leuk om je belevenissen mee te lezen hier.

    Goede reis alvast!

    Liefs San

  • 03 Februari 2010 - 21:02

    Sarah:

    Hé Es,

    Zouden wij (redactie Divisie) ook de tekst van deze site mogen gebruiken. Ik ga nu achterhalen of je de eerste vrouwelijke burger bent van DMO die naar Afghanistan gaat. Ik heb begrepen dat je iig de eerste bent van het MABE. Ben nu al trots op je!

    Laat ff weten of je het geen probleem vindt als we je belevenissen van de site ook verwerken in de Divisie.

    Nou doe rustig aan en doe voorzichtig. Geniet ook even voor ons en maak idd veel foto's!

    Tot gauw,

    Sarah

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tuitjenhorn

Uitzending

Recente Reisverslagen:

29 Maart 2010

Back home!

19 Maart 2010

Terug vlucht.

17 Maart 2010

De terug reis

15 Maart 2010

Laatste daagjes

11 Maart 2010

Terug op Kandahar!
Esther & Ruben

Actief sinds 06 Jan. 2010
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 94540

Voorgaande reizen:

26 Oktober 2012 - 17 November 2012

Bruiloft Matthijs & Yvette!

24 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Werkbezoek Caribisch Gebied

05 Maart 2011 - 02 April 2011

Werkzaamheden Caribisch Gebied

18 September 2010 - 14 November 2010

Rondreis Zuid Amerika

09 Februari 2010 - 19 Maart 2010

Uitzending

Landen bezocht: