Spullen halen - Reisverslag uit Tuitjenhorn, Nederland van Esther & Ruben Foppen - WaarBenJij.nu Spullen halen - Reisverslag uit Tuitjenhorn, Nederland van Esther & Ruben Foppen - WaarBenJij.nu

Spullen halen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Esther & Ruben

03 Februari 2010 | Nederland, Tuitjenhorn

Maandag morgen was het dan zover, ik kon eindelijk mijn spullen ophalen.

Ik had een afspraak om 7.30 uur bij het KPU bedrijf in Soesterberg. Om 4.30 uur werd ik wakker van een enorme klap, jawel onweer bliksem noem het maar op, alles was aanwezig. Bij het openen van het gordijn lag er ook weer een aantal cm extra aan sneeuw. Dat betekend dat ik dus ook mijn auto nog eens schoon moet maken :s. En dat met dit weer?! Help!

Gelijk maar opgestaan, want dit kon nog wel eens extra problemen gaan opleveren onderweg.
En idd om 5.15 dan eindelijk de afrit af. SPEK GLAD en dit tot voorbij Alkmaar, pas op de A9 werd het beter. Enige wat ik dacht was, doorrijden anders haal ik het NOOIT op tijd.
Om 7.00 uur was ik ruim op tijd gearriveerd bij de kpu. Zucht.

Neem maar plaats in de kantine, je word vanzelf opgeroepen om te worden gemeten. Om 10.00 was dit nog niet gebeurd :S. Nog maar eens maar de balie. Toen kon ik tussen de KMA mensen door gemeten worden. Gelukkig. Om 11.00 uur kon ik dan eindelijk met mijn winkelwagentje gaan shoppen! Ik vond het karretje vooraf wat groot, maar het duurde niet lang of ik vond hem juist wat aan de kleine kant :S. Tjeee wat krijgt een ‘werkbezoeker’ veel spullen mee.
Na nog wat keren te hebben moeten wachten op spullen en mensen die ineens foetsie waren omdat het echt pauze is. Kon ik eindelijk om 13.15 uur weer richting huis.

Gelukkig was de ellende op de weg van die morgen grotendeels voorbij.
Alleen begon de ellende voor mij toen pas echt, ik had een auto die niet echt meer lekker reed en een hoop geluid begon te maken. Toch maar voorzichtig naar huis gereden. En nog dezelfde dag stond ie bij de garage :S.
Hiermee leek de spanning van de trip al echt begonnen ;).
Maar toch heb ik nog steeds niet het idee, dat ik over een paar dagen weg ben. Ook nu nog niet met de spullen in huis, heb ik het besef. Dit komt denk ik de komende dagen bij het inpakken en verzamelen van de juiste spullen nog wel.

Ik heb er in elk geval wel zin in.

p.s. De auto is inmiddels gemaakt ;
).





  • 06 Februari 2010 - 19:26

    Erik:

    Klinkt hectisch, maar zo te lezen handle je het prima.

  • 09 Februari 2010 - 00:22

    Tamara:

    wens je echt een leerzame en toch leuke tijd daar...
    zal met spanning wachten op je blogjes xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tuitjenhorn

Uitzending

Recente Reisverslagen:

29 Maart 2010

Back home!

19 Maart 2010

Terug vlucht.

17 Maart 2010

De terug reis

15 Maart 2010

Laatste daagjes

11 Maart 2010

Terug op Kandahar!
Esther & Ruben

Actief sinds 06 Jan. 2010
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 94532

Voorgaande reizen:

26 Oktober 2012 - 17 November 2012

Bruiloft Matthijs & Yvette!

24 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Werkbezoek Caribisch Gebied

05 Maart 2011 - 02 April 2011

Werkzaamheden Caribisch Gebied

18 September 2010 - 14 November 2010

Rondreis Zuid Amerika

09 Februari 2010 - 19 Maart 2010

Uitzending

Landen bezocht: