Veilig aangekomen! - Reisverslag uit Kabul, Afghanistan van Esther & Ruben Foppen - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen! - Reisverslag uit Kabul, Afghanistan van Esther & Ruben Foppen - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Esther & Ruben

10 Februari 2010 | Afghanistan, Kabul

Dag lieve mensjes, hier weer een berichtje van mij, deze keer dan ook echt vanuit Afghanistan.
De reis is prima en soepeltjes verlopen. Niet te veel op onthoud gehad. Dus dat ging heel goed, gezien verhalen van eerdere missies.
Gister aangekomen in Kandahar en daar een nachtje doorgebracht, die best wel koud was, maar gelukkig hadden we in onze vrouwentent extra dekbedden liggen :D.
Inmiddels lig ik gesetteld en wel in mijn bedje op TK, beter bekend als Kamp Holland.
Het ligt hier allemaal (M/V) door elkaar heen, maar heb toch mooi een plekje voor mijzelf gecreëerd. Ik zal er een fotootje van maken en op de site zetten.

Vanmiddag bij aankomst kleine rondleiding over het kamp gehad, en een kijkje genomen in onze eigen Optronica Shelter die we hier hebben staan. Morgen kunnen we dan ook gaan beginnen aan onze werkzaam heden hier.

Ook was ik vanmiddag verplicht om een veiligheidsessie bij te wonen, ook wel handig. Wat te doen bij?! Niet zoveel, gewoon lekker in bed blijven liggen. We liggen gepantserd. Dus maken jullie je maar niet druk ;), want dat doe ik ook niet.

• 11 Februari 2010 - 13:09

Martine:

Super, ik ben nu al trots op je. Stoere meid!!!
    liefs, Martine