Dag 2. - Reisverslag uit Kabul, Afghanistan van Esther & Ruben Foppen - WaarBenJij.nu Dag 2. - Reisverslag uit Kabul, Afghanistan van Esther & Ruben Foppen - WaarBenJij.nu

Dag 2.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Esther & Ruben

11 Februari 2010 | Afghanistan, Kabul

We hebben inmiddels de eerste nacht erop zitten. En ik kan vertellen de bedden liggen niet echt lekker, maar het verschil met vorige nacht is dat ik het nu niet koud heb gehad.
Ik wil ook echt niet weten hoeveel verschillende mensen al op dit matras hebben geslapen, het ligt echt helemaal door gelegen. Nou ja, maar niet teveel bij nadenken :s.

Vandaag de kisten met onze spullen (gereedschap/reserveonderdelen) uitgepakt en ingeruimd in de kasten in de shelter. Alvast een pallet met wat afgekeurd optiek uitgezocht, wat klaar stond voor ooit te worden verzonden naar Nederland. Dus dit gaan we tussen de belangrijkere spullen door doen.

Verders tussendoor zitten wachten in het zonnetje, die niet vel lijkt, maar dat toch wel verradelijk is, dit aangezien mijn rechter wang toch wel een beetje rooier is dan dat ie normaal al is. En ja het brandt dus ook wel een beetje, nou ja morgen maar even factor 20 meenemen. Ondanks dat het zonnetje er is, is het toch nog niet echt warm hier. Of je moet echt uit de wind gaan zitten, dan is het wel even vol te houden.

Ik lig nu op mijn bedje dit te typen terwijl ik naast mij die mannen of 1 ervan hoor slapen, ze zijn nou eenmaal wat ouder en hebben al een middagdutje nodig, Wat nou bikkels :P.
Hihi, ik hoor vast het commentaar wel als ze dit gelezen hebben…

Meer weet ik eigenlijk niet meer te schrijven, want echt veel heb ik nog niet gedaan.
De groetjes maar weer!!!

  • 11 Februari 2010 - 13:17

    Lisette:

    Hoi Essie,

    Fijn dat je goed bent aangekomen. Ik hoop dat het 's nachts een beetje rustig is op die slaapzaal.

    Veel succes met alle werkzaamheden daar.

    liefs, Lisette

  • 11 Februari 2010 - 17:21

    Carla:

    Fijn dat de reis goed is verlopen .En kijk inderdaad uit met de zon ,Heel veel succes en de groeten van ons allen.
    Veel liefs

  • 11 Februari 2010 - 18:46

    Tineke:

    Hey Essie!

    Mooi dat je goed bent aangekomen! Je zal wel een lekker kleurtje hebben als je terug komt.
    Succes daar!

    Xx Tineke

  • 15 Februari 2010 - 09:23

    Linda:

    Hee muts,

    Lekker hoor met die `ouwe`kerels op je kamer zagen ze de bedden nog niet door? Gewoon een trap tegen het nest helpt doorgaans wel hoor hihi... Tegen de tijd dat ik jullie weer welkom ga heten op vlb eindhoven zal ik eerst jouw bedje ff uittesten <:-P
    Groetels....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Afghanistan, Kabul

Uitzending

Recente Reisverslagen:

29 Maart 2010

Back home!

19 Maart 2010

Terug vlucht.

17 Maart 2010

De terug reis

15 Maart 2010

Laatste daagjes

11 Maart 2010

Terug op Kandahar!
Esther & Ruben

Actief sinds 06 Jan. 2010
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 94448

Voorgaande reizen:

26 Oktober 2012 - 17 November 2012

Bruiloft Matthijs & Yvette!

24 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Werkbezoek Caribisch Gebied

05 Maart 2011 - 02 April 2011

Werkzaamheden Caribisch Gebied

18 September 2010 - 14 November 2010

Rondreis Zuid Amerika

09 Februari 2010 - 19 Maart 2010

Uitzending

Landen bezocht: