Aankomst Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Esther & Ruben Foppen - WaarBenJij.nu Aankomst Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Esther & Ruben Foppen - WaarBenJij.nu

Aankomst Aruba

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther & Ruben

27 Februari 2012 | Aruba, Oranjestad

Een jaar later, en daar zitten we weer!
Afgelopen vrijdag was het zover we stonden weer op Schiphol om richting Aruba te vliegen. Ook dit jaar dus weer voor het inspecteren van de optieken hier in het gebied.

Na een lange vlucht van 10 uur en 4 films verder zetten we dan eindelijk voet aan land op het eiland Aruba. Hier is hier nat en het lijkt flink geregend te hebben. En eigenlijk doet het dat nog steeds. Er staat een fikse wind en ben bang dat dit niet gaat veranderen.

We halen de auto op, deze lijkt wat gedateerd en is niet helemaal in orde, maar als we ons hiermee een week kunnen verplaatsen vinden we het eigenlijk wel prima.

Nu opzoek naar het hotel. Het blijkt in de High Riss te liggen. Dit is het hotel gebied met de hoge een vooral in trek bij Americanen gebied te zijn van Aruba. Niet echt mijn ding.
Na lang wachten kunnen we dan eindelijk inchecken. Bij mij gaat het niet helemaal vloeiend, maar dat zal ik jullie besparen.
(Vandaag, na een telefoontje met de bank, mag ik mijn kamer weer in en kan ik blijven tot we verder

  • 27 Februari 2012 - 21:18

    Esther & Ruben Foppen:

    Ik ben de rest van mijn verhaal kwijt geraakt, omdat als zo vaak de internet verbinding weer weg was. Hij heeft het dus niet opgeslagen.
    Mijn accu is leeg, dus hopelijk komt later nog het vervolg.

  • 28 Februari 2012 - 07:59

    Lisette:

    Lieve Es

    Ik hoop niet dat dit een voorbode wordt voor de komende weken...

    Veel (werk)plezier en ik hoop dat het weer, de auto, het hotel en de internetverbinding een beetje mee gaan werken

    dikke kus, Lisette

  • 28 Februari 2012 - 21:00

    Pap En MamSchat:

    Hallo Lieve

  • 01 Maart 2012 - 11:41

    Herman:

    Hey harde werkers. De eerste week zit er alweer bijna op. Jullie hebben vast alweer heel wat spul voorbij zien komen ;-)
    Ik heb begrepen dat jullie gelukkig wel wat mooier weer hebben. Hier is het vooral grijs en grauw. Gaan jullie van het weekend nog leuke dingen doen?

    Geniet er lekker van!
    Groeten van al jullie collega's.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther & Ruben

Actief sinds 06 Jan. 2010
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 94431

Voorgaande reizen:

26 Oktober 2012 - 17 November 2012

Bruiloft Matthijs & Yvette!

24 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Werkbezoek Caribisch Gebied

05 Maart 2011 - 02 April 2011

Werkzaamheden Caribisch Gebied

18 September 2010 - 14 November 2010

Rondreis Zuid Amerika

09 Februari 2010 - 19 Maart 2010

Uitzending

Landen bezocht: