Aruba zit er bijna op. - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Esther & Ruben Foppen - WaarBenJij.nu Aruba zit er bijna op. - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Esther & Ruben Foppen - WaarBenJij.nu

Aruba zit er bijna op.

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther & Ruben

04 Maart 2012 | Aruba, Oranjestad

Hallo Allemaal,

Helaas is mijn vorige verslag niet helemaal doorgekomen en is dus maar de helft opgeslagen.
Ik moet weer diep in mijn herinnering graven wat we allemaal gedaan hebben. Het eindigde met het probleem bank.
Dat is inmiddels opgelost en mag toch nog tot morgen in het hotel blijven voor we door zullen vliegen naar Curacao.

Van de week hebben we zoveel als mogelijk werk verricht en daarnaast hebben we natuurlijk van het mooie weer genoten!
En hebben we nu weekend!!

Zo zijn we bij de nateral pool geweest, een avontuur opzich. Dit moest met een jeep, anders kun je er niet komen. Na een lange rit en moeten omrijden, Een bult op Rodney's hoofd komen we dan eindelijk aan bij de plaats van bestemming.
Het is een stukje "rustig" zee in de zee. Aan de woeste kant van het eiland. Af en toe slaan de golven over de rand en is het een waar spektakel. Dus zeker iets waar je geweest moet zijn mocht je nog eens op Aruba komen.

's Avonds eten we regelmatig met de hele groep. Maar wel veel vlees gerechten hier, niet echt iets voor mij dus. Gelukkig kan ik me nog redden met wat vis. Van de week heb ik eindelijk eens vegatarisch of wel simpelweg eens wat groenten kunnen eten bij de Paddock. Een Nederlandse tent in Oranjestad. Vooral geliefd is Eagle Beach. Dit is een onderdeel of in elk geval iets van de KM (geweest). En op vertoon van je defensiepas krijg je 40% koring. Dat is nog eens leuk eten.

Verders heb ik ook mijn nieuwe snorkelset geprobeerd bij 'baby beach'. Ook een heel avontuur.
Gister met Suus (ken ik van de sportschool in Den Helder) wij heel stoer tussen de vissen door. Tot er 1 vis beetje te groot voor ons. Ons dus de hele weg heeft achtervolgt. Vet eng, maar gelukkig zijn we niet gebeten. Dacht zal maar niet tegen der vertellen dat Wendy wel eens is gebeten door een vis. En ik dacht alleen maar uit de buurt blijven van dat enge beest. We hebben een foto als bewijs. Deze volgt later.

Nu het laatste dagje Aruba, morgen zullen we verder vliegen naar Curacao. En zullen zien wat we daar allemaal aantreffen en gaan doen.

Dus tot op Curacao!!!

Bye Bye!!

  • 04 Maart 2012 - 15:54

    Stephanie:

    Heee es! Leuk om je verhalen te lezen over je avonturen op aruba en straks op cura! Echt lekker! Mis je ruub al een beetje!? Als je weer terug bent snel weer es met zn vieren afspreken! Groetjes van joost! Xx

  • 04 Maart 2012 - 16:04

    Sarah:

    Leuk dat je ook met Suus hebt afgesproken.
    Wat ben je ook weer een held he. De meeste vissen doen je niks hoor ;-).

    In DH en op het werk gaat het zijn gangetje. Niet echt veel nieuws behalve dat we druk bezig zijn met de reorganisatie, maar what's new.

    Heel veel plezier op Curacao geniet er lekker van en tot mails!

  • 04 Maart 2012 - 21:00

    Kristel:

    Bah wat een vervelende baan heb jij toch! Have fun en geniet zoveel je maar kunt :)

    XXxx

  • 04 Maart 2012 - 21:15

    Carla & Renger:

    Leuk je net weer even gesproken te hebben. Ik blijf er toch maar vanuit gaan, dat je onze belastingcenten niet verbrast? Geniet er maar fijn even van, voor je het weet ben je weer terug in ons kikkerlandje.
    kus van je vader en moeder!

  • 05 Maart 2012 - 15:31

    Lisette:

    Hee held op flippers!

    geniet maar lekker hoor van je welverdiende werktripje...

    Ik kijk er erg naar uit dat je terugkomt want dat betekent...

    ... VAKANTIE!

    tot snel en veel plezier op Curacao

  • 05 Maart 2012 - 20:55

    Ruben:

    Leuk verhaal. Wat heb ik ook een leuk vriendinnetje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther & Ruben

Actief sinds 06 Jan. 2010
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 94437

Voorgaande reizen:

26 Oktober 2012 - 17 November 2012

Bruiloft Matthijs & Yvette!

24 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Werkbezoek Caribisch Gebied

05 Maart 2011 - 02 April 2011

Werkzaamheden Caribisch Gebied

18 September 2010 - 14 November 2010

Rondreis Zuid Amerika

09 Februari 2010 - 19 Maart 2010

Uitzending

Landen bezocht: