Veilig aan land op Curaçao. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther & Ruben Foppen - WaarBenJij.nu Veilig aan land op Curaçao. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther & Ruben Foppen - WaarBenJij.nu

Veilig aan land op Curaçao.

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther & Ruben

06 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

Vandaag na een kleine stommiteit van niet goed nakijken en lang wachten toch kunnen boarden op Aruba vliegveld. We bleken iets later te vliegen dan de tijd in mijn hoofd.

Stom dus dat we veels te vroeg waren op gestaan. Ik wilde gister avond nog controleren wat de tijd was, maar ik was zo klaar met mijn oog, dat ik niks lievers wilde dan naar bed zodat ik hem dicht kon houden. Niet meer gekeken, en wilde vanmorgen inchecken op dezelfde vlucht als de andere 6 personen, maar dat klote dus niet helemaal. Erg jammer, zeker nadat achteraf bleek dat er nog genoeg plek vrij was in het vliegtuig.

Na lang gewacht te hebben, waren we dan eindelijk aan de beurt. En het mooie hier is, als iedereen ingecheckt blijkt te zijn, is het verzamelen, instappen en gewoon weg.

Op het vliegveld de auto opgehaald, dit verliep soepel en we hebben weer eens een kwalitatief goede auto, ook wel fijn. Na alle ellende van vorige week. Sleutel afgebroken, wachten.... Toch ruilen en vervolgens dag later met een lekke band te staan! Dat was onze auto. Van de andere groep is er ook 1 auto omgeruild. Dus een tip, huur op Aruba NOOIT je auto bij AVIS.

Nou goed, Curacao dus nu. We hebben deze keer nette kamers op de kazerne Suffisant. Internet werkt prima en er komt water uit de kraan, erg fijn. Geen overblijfselen van voorgangers en een airco die normaal werkt. Heerlijk. Ik ben tevreden.

Nu dat oog, vandaag toch maar even naar de ziekenboeg geweest. Na doorverwezen te worden naar Parera de grotere kazerne hier. Heeft er een arts naar gekeken. Gisteren dacht ik dat er iets ingewaaid was, maar kreeg het er niet uit. Spoelen, noem maar op, allen had ik geprobeerd. Maar het blijft zeer pijnlijk.
Het blijkt een puistje aan de binnenkant van mijn ooglid te zijn, die irriteert en na warm te houden zelf moet knappen en de pijn verlichten. Ik hoop er dus vandaag of morgen vanaf te zijn. Want ik krijg er ook nog eens hoofdpijn van.

Dit was dag 1 op Curaçao. Morgen zullen we ons melden op de wapenkamer. En gaan starten met de werkzaamheden hier.

Nou tot later!

  • 06 Maart 2012 - 10:03

    Carla En Renger:

    Heb weer met plezier je verslag gelezen.
    ( Dan heb ik het niet over je oog hoor dat is pijnlijk en vervelend )
    Geniet nog maar lekker en schrijf je belevenissen .Hierna komt het echtte werk ha ha ha xxxxxxxxxxxxxx

  • 14 Maart 2012 - 08:40

    Herman:

    Het is duidelijk. Je hebt te vaak aan de binnenkant van je ogen gekeken denk. :-)
    Ik hoop dat je daar snel vanaf bent want ik weet uit ervaring dat het zwaar irritant is.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther & Ruben

Actief sinds 06 Jan. 2010
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 94432

Voorgaande reizen:

26 Oktober 2012 - 17 November 2012

Bruiloft Matthijs & Yvette!

24 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Werkbezoek Caribisch Gebied

05 Maart 2011 - 02 April 2011

Werkzaamheden Caribisch Gebied

18 September 2010 - 14 November 2010

Rondreis Zuid Amerika

09 Februari 2010 - 19 Maart 2010

Uitzending

Landen bezocht: