Ongeveer op de helft. - Reisverslag uit Kabul, Afghanistan van Esther & Ruben Foppen - WaarBenJij.nu Ongeveer op de helft. - Reisverslag uit Kabul, Afghanistan van Esther & Ruben Foppen - WaarBenJij.nu

Ongeveer op de helft.

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther & Ruben

01 Maart 2010 | Afghanistan, Kabul

Zoals ik al als reactie bij mijn vorige verslagje had gezet, is de heli vlucht uitgesteld. Of deze nog gaat plaats vinden is afwachten. Op t moment zitten we dus nog op TK. Misschien zullen we later deze week ons nog verkassen.
Van de week was ons een eigen slaapplek “beloofd” (zo’n moment van eerst zien dan geloven), maar die gaat dus mooi niet door, ja later kunnen we deze nog betrekken, maar voor de laatste 2 nachten maakt het dan ook niet meer uit dat je op een zaal met anderen ligt.

Zelf hebben we het vermoeden ;-) dat deze plek bestemd is voor, Raffaela van Idols 1,2,3,4,5 of 6 geen idee. Ze is hier met nog een band als VIP. En zullen het programma zijn van deze avond. Uiteraard gaan we hier wel even heen. Voor een “feestje” ben ik wel in.
Ook hebben ze van de week van CQC (wat het ook voor programma mag zijn) gefilmd en heb ik mooi de camera weten te omzeilen, hier heb ik dus echt geen zin in. Een beetje met mijn giechel op tv, No Thanx.

Vandaag was er een survival over het kamp, hieraan hebben we uiteraard NIET meegedaan :-P. Wel hebben we bij verschillende onderdelen even staan kijken. Ik kwam al snel tot te conclusie, dit is echt niks voor mij. Ik de slapjanus. En voor de meiden die erbij waren (Kristel & Tineke), het was een beetje heftiger dan ons surVIVAl weekendje. Ik kijk graag toe hoe mensen bij het laatste opstakel door een gore waterbak over een touw moeten klimmen. Best afzien na 8 km hardlopen en als iedereen staat toe te kijken.
Ik moet wel nageven die Raffaela (spillebeen en tikje verwaand) heeft meegelopen met de race. En heeft hem uitgelopen. Zelfs met touwklimmen kwam ze een heel end. Ik moet eerlijk zeggen, ik doe het haar echt niet na, petje af! Uiteraard ook voor de overige dames en heren die hebben meegedaan!

Vandaag een rustdag en morgen beginnen we aan de inspecties van de luchtmacht. Met in de middag een kleine onderbreking voor een bezoekje aan de schietbaan. Ik heb iets met de Mariniers kunnen regelen, maar wat dat is hou ik nog even geheim. Ik zal er later een foto van plaatsen.
Dood eng denk ik, maar wel stoer!!! Hihi, spannend!

Dit verslagje heb ik gisteren getypt, heb inmiddels alweer leuke nieuwe dingen meegemaakt, dat verslag komt nog!


  • 01 Maart 2010 - 14:12

    Lisette:

    :D

  • 01 Maart 2010 - 19:17

    Tineke:

    Hé Ester,

    Dat valt me toch een beetje van je tegen hoor, dat je niet mee hebt gedaan met die survival ;-).
    Ben wel benieuwd wat je met die mariniers het geregeld!

    Groetjes

  • 01 Maart 2010 - 20:30

    Pap &Mam:

    Hallo vrouw,

    Als ik dit verslagje zo lees, denk het gaat niet vooruit met de sportieve aspiraties! Blijf je nog wel een beetje in beweging in het kampje? En je mag je best wel een beetje in de kijker spelen, is toch leuk, samen met Beau van Erven-Dorens op TV! Heb je er nog geen spijt van dat je geen militair bent geworden? We zijn benieuwd naar je verhalen als je weer thuis bent. We hopen, dat je nog een paar leuke weken hebt daar. Nu weet je tenminste wat het is op een doorgelegen bed te liggen, heb je vast geoefend voor je vacantie. Wachten op je volgende verhaal. Kus van ons allebei.

  • 02 Maart 2010 - 16:33

    Christine:

    hoi essie, je maakt me nieuwsgierig met wat je allemaal nog meer meegemaakt hebt en nu niets over schrijft. je ziet er trouwens stuur uit op de foto's. je ouders hebben wel gelijk hoor, je moet wel in beweging blijven. nog ruim twee weken en je bent weer hier.
    martien is een beetje ziek, waarschijnlijk heeft hij een keelontsteking. ik heb net de zolder gestofzuigd en daar waren de poezen niet blij mee. geef de kat daar een aaitje van me. zet hem op en tot binnenkort

  • 03 Maart 2010 - 08:12

    Aad:

    Hoi Esther
    Wat jammer dat die vlucht met die heli niet is doorgegaan maar ja ik blijf voor je duimen en ben toch ook benieuwd wat je met die mariniers heb afgesproken groetjes een knuffel en kijk uit Aad

  • 03 Maart 2010 - 09:18

    Matthijs & Kristel:

    XXxxxxXX
    (bedankt voor het kaartje, super lief!!)

  • 03 Maart 2010 - 15:03

    Martien:

    Hallo esther,

    Hoezo slapjanus?, voorlopig zit je daar als eerste vrouw van optronica, dat vindt ik echt wel dapper hoor!
    Ik hoop dat je er van geniet daar, voor zover dat kan met al het stof enzo.
    Maak ervan wat je kan daar,maar "don't loose your head".
    Ben benieuwd wat je hebt geregeld, maak maar veel foto's kunnen wij ook een beetje meegenieten, of gruwelen.
    groetjes en tot gauw, Mart

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Afghanistan, Kabul

Uitzending

Recente Reisverslagen:

29 Maart 2010

Back home!

19 Maart 2010

Terug vlucht.

17 Maart 2010

De terug reis

15 Maart 2010

Laatste daagjes

11 Maart 2010

Terug op Kandahar!
Esther & Ruben

Actief sinds 06 Jan. 2010
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 94438

Voorgaande reizen:

26 Oktober 2012 - 17 November 2012

Bruiloft Matthijs & Yvette!

24 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Werkbezoek Caribisch Gebied

05 Maart 2011 - 02 April 2011

Werkzaamheden Caribisch Gebied

18 September 2010 - 14 November 2010

Rondreis Zuid Amerika

09 Februari 2010 - 19 Maart 2010

Uitzending

Landen bezocht: