Stukje vergeten - Reisverslag uit Kabul, Afghanistan van Esther & Ruben Foppen - WaarBenJij.nu Stukje vergeten - Reisverslag uit Kabul, Afghanistan van Esther & Ruben Foppen - WaarBenJij.nu

Stukje vergeten

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther & Ruben

04 Maart 2010 | Afghanistan, Kabul

Wat ik helemaal vergeten was in mijn vorige verslag te vermelden was het optreden van Raffaela (idols …..) en de 30 Euro Live band. Dit waren 3 jongens.
Wat een ……… is die Raffaele zeg, al konden haar 2 danseressen er ook wat van. Ja zo krijg je een zaal vol met mannen wel gek (In der veels te korte jurkje met hotpants). Ik keek eens op mijn heen toen ze opkwam, nou echt werkelijk alle fotocamera’s gingen de lucht in bij die mannen.
Zo ook bij een wat oudere (50+) Australiër, deze had zelfs zijn spiegelreflex camera met aardige toeter voorop bij zich. De foto’s wilde vanaf een afstandje toch niet helemaal lukken, dus ging maar wat dichterbij staan.
De 30 Euro Live band, deed het best wel leuk. Leuke feest nummers. Dus de sfeer zat er best in. Zo werd ook ineens de polonaise ingezet, en voelde ik ineens 2 handen op mijn schouders dus voor ik er erg in had liep ik dan ook voorop. Gelukkig duurde het niet zo lang en kwam dan ook voor het podium tot stilstand, bedankte de jongen die mij had meegesleurd (niet te vriendelijk). En zag al wie het was.
Tijdens het optreden van Raffaele bij het liedje “Rolling” van Ike en Tina, gaf ie een kleine strip act weg op een tafel voor ons.
Het is dat er geen alcohol geschonken word, maar soms zou je anders denken.
We hebben ons deze avond ook prima vermaakt, toch leuk dat ze dit soort dingen zo nu en dan organiseren.

Verders heb ik echt niet veel te melden, hebben hier niks meer te doen en het is dan ook afwachten of we binnenkort terug kunnen naar TK. We staan op een lijst, maar voor je het weet is het zo weer veranderd. Dus wachten en zien je dag door te komen. Ik zit nu buiten in het zonnetje dit verhaaltje te typen, dus dat is dan wel weer lekker omdat, HET NU NIET REGEND!!!
Al zullen we vandaag zeker ook nog wel naar binnen gaan voor een potje tafelvoetbal!!!

Oh ja ik heb in een van mijn eerste verslagen geschreven dat de bedden op TK verrot waren. En ik daar inmiddels wel aangewend was geraakt. Nou die bedden hier spannen echt de kroon. Het is niet meer dan alleen wat pocketveren en een laagje stof, dus ik voel nu nog de spiralen in mijn lijf. Zelfs bij mijn voeten. Dus van slapen komt niet zoveel. Nou ja nog een paar weken dan mag ik weer heerlijk in mijn eigen bedje liggen. Daar kijk ik wel naar uit, mijn eigen BED.




  • 04 Maart 2010 - 10:34

    Riquette:

    Hoi Esther,
    Als collega van je enthousiaste moeder heb ik ook verschillende reisverslagen gelezen,en ik moet je moed bewonderen.Wat een ervaring en wat een rot weer!Ik hop dat je je tijd goed omkrijgt en weet zeker dat je je mannetje wel staat.Nou ja, keus genoeg met al die stoere mannen!Goede thuiskomst(is mama ook weer gerust)en veel groetjes!Riquette

  • 04 Maart 2010 - 20:41

    Tineke:

    Leuke foto!

  • 05 Maart 2010 - 07:59

    Martine:

    Hoi nichie,

    Ik lees je verslagen trouw hoor. Leuk om je te volgen en ook nog een kijkje in de keuken te krijgen hoe het er daar allemaal een beetje aan toe gaat. Zielig hoor, dat jullie allemaal op van die k..bedden moeten slapen.
    Het is alleen natuurlijk niet de bedoeling dat je je daar gaat vervelen.
    Vanuit het Zwolse geen spannend nieuws. Ja, HET SNEEUWT!!!!! Bah.
    En Emiel is 4 jaar geworden en naar school. Dus hem vind ik ook wel stoer.
    Groetjes en succes daar!
    Martine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Afghanistan, Kabul

Uitzending

Recente Reisverslagen:

29 Maart 2010

Back home!

19 Maart 2010

Terug vlucht.

17 Maart 2010

De terug reis

15 Maart 2010

Laatste daagjes

11 Maart 2010

Terug op Kandahar!
Esther & Ruben

Actief sinds 06 Jan. 2010
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 94536

Voorgaande reizen:

26 Oktober 2012 - 17 November 2012

Bruiloft Matthijs & Yvette!

24 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Werkbezoek Caribisch Gebied

05 Maart 2011 - 02 April 2011

Werkzaamheden Caribisch Gebied

18 September 2010 - 14 November 2010

Rondreis Zuid Amerika

09 Februari 2010 - 19 Maart 2010

Uitzending

Landen bezocht: