Inpakken - Reisverslag uit Tuitjenhorn, Nederland van Esther & Ruben Foppen - WaarBenJij.nu Inpakken - Reisverslag uit Tuitjenhorn, Nederland van Esther & Ruben Foppen - WaarBenJij.nu

Inpakken

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther & Ruben

04 Maart 2011 | Nederland, Tuitjenhorn

Jawel, zoals vele van jullie al weten, is het weer zover en gaat Essie het land weer verlaten.
Deze keer voor 4 weken naar het Caribisch gebied.

Er liggen daar genoeg optieken om te controleren/reapareren, dus genoeg te doen, maar in de weekenden hebben we tijd om ook nog iets van de eilanden te zien.
Daarover zal ik jullie dan ook een kleine update geven.
(en voor mezelf natuurlijk als herinnering, net als voorgaande reizen).

Nu druk bezig mijn koffer in te pakken, toch wel gek, hier vriest het en dan moet ik nu opzoek naar zomer kleren. Dit valt best een beetje tegen gezien ik afgelopen zomer flink heb lopen maaien en weggooien.
En in de winkels hangt nog niet veel aan nieuwe zomercollectie.
T zal allemaal wel loslopen.

Vanavond nog een gezellig 'afscheidsetentje' met mijn lieve vriendjes en vriendinnetje bij Chica Chica in Schagen.
En dan zal morgenochtend Ruben mij naar Schiphol brengen.

Het idee dat ik morgen al weg ga heb ik echt nog helemaal niet. Maar dat zal nog wel komen.

  • 04 Maart 2011 - 11:26

    Pap&Mam:

    Een hele Goede Reis ,Veel plezier en Geniet.
    Kijken al naar je verslagen.
    XXXX

  • 04 Maart 2011 - 11:27

    Pap &Mam:

    Moet dus zijn kijken al uit naar je verslagen.

  • 05 Maart 2011 - 08:39

    Josine:

    Hey Esther!

    Heel veel plezier, maak er wat leuks van!
    Ik zal je weer volgen!
    Wil je wel je vrolijke kleuren veranderen, dit valt toch echt niet te lezen hoor ... ;)

    Groetjes Joos :D

  • 05 Maart 2011 - 08:53

    Esther:

    Ik zal als ik daar ben de kleuren aanpassen.

    Bye bye!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther & Ruben

Actief sinds 06 Jan. 2010
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 94539

Voorgaande reizen:

26 Oktober 2012 - 17 November 2012

Bruiloft Matthijs & Yvette!

24 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Werkbezoek Caribisch Gebied

05 Maart 2011 - 02 April 2011

Werkzaamheden Caribisch Gebied

18 September 2010 - 14 November 2010

Rondreis Zuid Amerika

09 Februari 2010 - 19 Maart 2010

Uitzending

Landen bezocht: