Aangekomen op Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Esther & Ruben Foppen - WaarBenJij.nu Aangekomen op Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Esther & Ruben Foppen - WaarBenJij.nu

Aangekomen op Aruba

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther & Ruben

06 Maart 2011 | Aruba, Oranjestad

We zijn na een korte vertraging gisteravond geland op Aruba airport.
De vlucht liep verspoedig op wat turbulentie na, maar niks schokkend. Al is het wel een lange zit hoor.
Zeker als je op de achterste rij stoelen zit die geen slaapstand kennen. Lekker vermoeiend dus.

Het was bij aankomst al donker, maar door het knipperde lichtje onder de vleugel leek het even of er sneeuw lag. maar dat waren gewoon de witte vlakken op de landingsbaan. Ja je bent moe en dan zie je vreemde dingen.

Toen door de douane, ik was vergeten mijn thuis adres in te vullen op een blaadje dus kon aan de kant. Inmiddels kwamen de piloten eraan, die ik voor moest laten gaan, vervolg de rest stond weer op mij te wachten. zucht.

Auto ophalen, ff prakken en alle koffers en zooi paste erin. Clemens kende de weg hier al een beetje dus de Mariniers Kazere was zo gevonden.
Maar toen kwam het probleem de kamers. Dennis en ik hadden een VIP kamer en deze lag niet in het gebouw waar Clemens 'bekend' was. Beetje zoeken hier en daar, toen maar weer naar de poort om te vragen of ze ons wilden helpen. En mannetje pakte zijn fiets en wees ons het juiste gebouw. De kamers zijn niet echt spannend, we hebben een 'extra' kamer met daarin een bank en tafel. Veel meer zou het dus niet zijn dan de standaard kamers. We kunnen er wel mee leven.

We hebben wat drinken gekocht en zijn toen maar naar ons bedje gegaan, vanmorgen opzoek naar een ontbijtje. Het is erg uitgesporven hier, dus veel was dicht. Dat het zo rustig is komt door de carnaval. Waar we dan ook later op de dag heen zijn gegaan. Best leuk maar het duurde allemaal erg lang en de muziek stond dan ook erg hard. Waardoor ik nu ruim 2 uur later nog piepende oren van heb.
Morgen is het ook nog een vrije dag, dit ook door de carnaval, dus dinsdag gaan we dan echt pas aan het werk.

Later meer!

• 06 Maart 2011 - 20:59

Je Pap En Mam:

Fijn, dat je goed bent aangekomen en wat ik al begrepen heb, niet al te misselijk geweest...
    geniet er de komende dagen nog maar even van, dan kun je daarna hard aan het werk.
    Probeer je zomertenue maar eens goed uit, we zullen aan je denken.
    maak maar flink wat fototjes, dan kan ik je moeder misschien overhalen om daar ook eens te gaan kijken en relaxen. Veel plezier!!! groetjes

• 07 Maart 2011 - 08:01

Lisette:

Hoi Es,

Geniet maar lekker van die extra vrije dag voordat je straks hard aan t werk gaat.

succes en veel plezier, Lisette

• 07 Maart 2011 - 20:02

Janneke:

Hee Dushi!

Tis weer zover. Mag de avonturen van Esther aan de andere kant van de wereld weer gaan lezen!
    Ik zie ze met veel plezier tegenmoet.

Enjoy!
    -x-

• 15 Maart 2011 - 11:12

Ruben:

Mooie foto's hoor. Beetje late reactie ik weet het. Maar wel gemeend;)