De vrije maandag. - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Esther & Ruben Foppen - WaarBenJij.nu De vrije maandag. - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Esther & Ruben Foppen - WaarBenJij.nu

De vrije maandag.

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther & Ruben

10 Maart 2011 | Aruba, Oranjestad

Vandaag, dit was maandag, na rustig aan te hebben gedaan 's morgens, zijn we in de auto gestapt en hebben we het eiland verkend.
Ff een tochje langs Baby beach en toen door naar het nationalpark.

Na een entree te heben betaald wat vorig jaar dus nog niet hhet geval was, konden we doorrijden. De wegen waren slecht, dit mogelijk door 'relatief' veel regenval de afgelopen weken.
Het uitzicht is mooi, maar niet super bijzonder. We zien mensen bij een muur/berg staan en besluiten een kijkje te nemen. Hun gaan weg en Dennis en ik nemen een kijkje binnen in de rots. Het is een grot en deze loopt nog een aardig stuk door.
Er vliegen 2 vleermuizen heen en weer. Toen 1 mij bijna aanvloog vond ik het mooi geweest en zoeken de uitgang weer op.

We rijden door, tijd voor een foto momentje op een klif. En wat te eten bij een reataurantje. We hebben nog niet ontbeten en het is al bijna lunchtijd, dus dat mag wel eens.
We eten een heerlijk hamburger met vers gebakken frietjes.
De maag is gevult en we gaan weer verder. Hier en daar een fotootje en na het verlaten van het park komen we bij (volgens mij) de grootste trekpleister van het eiland. De natuurlijke brug, deze die is ingestord. Het uitzicht is er prachtig en lopen een beetje over de rotsen.
Eten/drinken een milkshake/smoothie en rijden verder. We rijden nog wat rond en gaan terug naar de kamer.
's Avonds gaan we in Oranjestad opzoek naar een restaurantje. Het valt niet mee, maar vinden een tapas/pizzarie achtig iets. De pizza smaakt goed en de maag zit weer gevult. Door het warme weer ben je toch wel eerder moe en gaan dan ook redelijk betijds naar bed. Want morgen gaat dan echt beginnen waarvoor we gekomen zijn. WERK!
De wekker staat om 5.45 uur, net als thuis.

• 11 Maart 2011 - 21:13

Petra:

Wat een leventje, extra vrije dag, en lekker weer!!!! Geniet er maar lekker van voor je het weet zit je weer in het altijd winderige Den Helder!!!! groetjes ook aan Dennis en mijn eigen slapie natuurlijk!!

• 15 Maart 2011 - 13:25

Ruben:

Kijk dat meisie daar eens genieten van de zon, zee en strand.... Het lijkt wel vakantie. Gelukkig weten we dat je daar keihard aan het bikkelen bent.